POSLOVNI PROGRAMI

Program za kompletno poslovanje preduzeća.

  • MONOLIT

    Program za celokupno poslovanje preduzeća

  • CashIT

    Program za poslovanje u maloprodajnim objektima

  • HospIT

    Program za upravljanje medicinskim ordinacijama

video
Korisnička podrška

Obuka za korišćenje informacionog sistema je sastavni deo uvođenja i izvodi se na više načina, direktno uz zaposlene, daljinski telefonom i putem interneta. Pri uvođenju sistema zaposleni mogu da koriste i štampano uputstvo za upotrebu koje sadrži sve osnovne funkcije i odgovore na mnoga specifična pitanja.

Šta je Informacioni sistem?

Informacioni sistem je tehničko okruženje koje omogućava prikupljanje i obradu podataka o svim operacijama koje se obavljaju u okviru jednog preduzeća. Da bi se formirao informacioni sistem potrebno je stvoriti računarsko-komunikacionu infrastrukturu i bazu podataka o klijentima, artiklima, zaposlenima i svim drugim činiocima preduzeća. Informacioni sistem je zadužen da automatizovano spaja i prati relacije između svih unetih parametara koristeći unapred definisane procedure.

Zašto se uvodi informacioni sistem?
Funkcionisanje preduzeća je složen proces koliko god malo preduzeće bilo i teško je ispratiti sve procese kroz papirne dokumente. Na kraju se svaki pokušaj samostalnog vođenja evidencije pokaže nedovoljnim za ozbiljnu analizu rada i za određivanje dalje strategije u poslovanju. Informacioni sistem omogućuje kontrolisanje gotovo svih faktora koji utiču na poslovanje na pregledan i elegantan način.

Koliko traje uvođenje?
Za osnovne funkcije informacionog sistema uglavnom klijenti imaju dovoljno pripremljenih podataka, a to su baza klijenata, artikala, cena, zaposlenih, lagera. Stoga je korišćene osnovnih funkcija omogućeno već nakon nekoliko dana. U prvim danima uvođenja je uvek uz vas iskusan tim stručnjaka kako bi odgovorili na sva eventualna pitanja zaposlenih koji koriste informacioni sistem.

Korisnička podrška
Obuka za korišćenje informacionog sistema je sastavni deo uvođenja i izvodi se na više načina, direktno uz zaposlene, daljinski telefonom i putem interneta. Pri uvođenju sistema zaposleni mogu da koriste štampana i video uputstva za upotrebu koje sadrže sve osnovne funkcije i odgovore na mnoga specifična pitanja. Registrovani korisnici mogu svoje zahteve dostavljati elektronskim putem i u kratkom roku dobiti odgovor.